Producenci
Promocje
Szary
Szary
54,00 zł 51,30 zł
szt.
Miętowy
Miętowy
54,00 zł 51,30 zł
szt.
Musztardowy
Musztardowy
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Dzika mięta
Dzika mięta
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Pudrowy
Pudrowy
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Biały
Biały
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Czarny
Czarny
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Grafitowy
Grafitowy
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Jasny szary
Jasny szary
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Kawowy
Kawowy
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Miętowy
Miętowy
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Naturalny
Naturalny
28,00 zł 26,60 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji można pobrać ze strony UOKIK

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Motkownia Ewa Wechmann-Kochan
Gostyńska 14
63-820 Piaski


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PPHU Motkownia Ewa Wechmann - Kochan
ul. Gostyńska 14

63-820 Piaski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: 7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl